COMMUNITY MANAGER
AMSTERDAM

Word jij onze nieuwe Community Manager in Amsterdam?

 

Je start je dag met het lezen van je mail: je inventariseert de vragen die er liggen en maakt een prioriteitenlijst.  Op het moment dat je wilt reageren op de mails, staat er een huurder voor je deur met een technische vraag.  Je maakt snel een afweging wat voorrang heeft. Na je mails heb je ook nog overleg met je collega’s over de aanpassing van de servicekosten. 

 

‘s Middags geef je een rondleiding aan geïnteresseerden die een woning willen huren. Daarna help je een aantal huurders met hun vertrek. Binnen 24 uur organiseer je voor de leegstaande woningen een grondige schoonmaak en technische check, zodat je de woning de volgende dag netjes oplevert aan de nieuwe huurders.

 

... Het is inmiddels borreltijd. Het Meet-Your-Neighbour event die je samen met een paar huurders hebt georganiseerd, is net van start gegaan. Lekker muziekje, even ontspannen... een nieuwe bewoner spreekt je aan, en vraagt of het ook mogelijk is om een jamsessie te organiseren in de community-ruimte.  Dat kan! En je spreekt om daar morgen verder over te praten.

Nu even genieten dat je ondanks alle hectiek en onverwachte wendingen, toch in staat was om je planning voor de dag voor elkaar te krijgen.  Je bewoners genieten zichtbaar van de borrel en jij kijkt tevreden terug op de werkdag. 

 

Dit maakt de functie bijzonder!

We zijn graag open en helder over wat de functie inhoudt: het is een afwisselende en zelfstandige functie:  je hebt veel –online- contacten met leveranciers, bewoners en je collega Community Managers op onze andere locaties.  

 

Je coördineert, faciliteert, bent vraagbaak en organisator. Elke dag beantwoord je uiteenlopende vragen van huurders. Je stimuleert betrokkenheid van bewoners bij de gezamenlijke leefomgeving in ons online platform The Huddle. Naast dat je leuke activiteiten organiseert voor en met bewoners, moet je hen soms ook aanspreken op het niet nakomen van regels of bijvoorbeeld betalingsachterstanden. De bewoner die je aanspreekt, ontmoet je de volgende dag ook weer bij een activiteit. Afwisseling alom!

 

Ben jij ....

Een energieke en georganiseerde persoonlijkheid, die stevig in de schoenen staat, stressbestendig is, prioriteiten stelt. Je kunt beheersmatige activiteiten afwisselen met het creëren van betrokkenheid bij bewoners om er samen een prettige leefomgeving van te maken? Dan maken we graag kennis met je, om de nieuwe Community Manager te worden in Amsterdam.

 

Wat heb je in huis als Community Manager?

Je competenties en ervaring zijn voor ons belangrijk:

  • 2 tot 4 jaar werkervaring met gasten: ervaring in hospitality verhuur- en bewonerszaken, werkervaring bij makelaar of vastgoed. (Bijvoorbeeld: shiftleader, duty manager, supervisor hotel, assistent-manager, resident manager, guest/services manager, reception teamlead),

  • Organiseren, stimuleren en faciliteren van community activiteiten is een pre.

  • Je hebt een klantgerichte houding: digitaal en face-to-face.

  • Communicatief sterk: je kunt verwachtingen en hulpvragen managen.

  • Je ziet toe op een goede uitvoering van de facilitaire diensten en begeleidt technische meldingen.

  • Je bent proactief, kunt zelfstandig werken en beslissingen nemen.

  • Je bent in staat om een zorgvuldige administratie te voeren: je bewaakt de huurcontracten, signaleert betalingsachterstanden.

Wij bieden jou:

  • Marktconform salaris tussen € 2.300 - € 2.800 bij een voltijds werkweek van 40 uur.

  • 13e maand bij goed functioneren

  • 8% vakantie toeslag en goed pensioen

  • Flexibele werktijden, je beheert je eigen agenda

  • 28 vakantiedagen

  • OV-business jaarkaart

  • Laptop en telefoon

  • Opleidings- en trainingsmogelijkheden om je in je functie en als mens verder te ontwikkelen.

 

Wie zijn wij?

Rockfield Real Estate ontwikkelt, exploiteert en coördineert co-living concepten onder het label The Cohesion en Stunest. Inmiddels 12 locaties met meer dan 4500 woningen operationeel in Nederland en binnenkort komen er 2 locaties in Almere en Amsterdam bij. Bekijk onze bedrijfswebsite www.rockfield.nl en onze verhuurplatform www.roofz.eu voor meer informatie.

 

The Cohesion

The Cohesion is een co-living concept en heeft inmiddels 7 locaties operationeel in Nederland. De locaties van The Cohesion zijn gebouwd voor diegenen die bereid zijn om samen te leven met gelijkgestemde mensen in een gebouw. Samen leven (co-living) wilt voor ons zeggen: wonen, werken, sporten en socializen in een gebouw waar voldoende ruimte is voor “samen” maar ook voor “jezelf”. Wij geloven in een sterke community met veel gevoel voor duurzaamheid, sociale interactie, welzijn en ambitie.

Meer informatie over The Cohesion en de members van The Cohesion kun je vinden op de website en de socials van The Cohesion.  Vind je het leuk? Lees dan verder want we nodigen je uit om met ons mee te doen in deze co-ervaring.

 

Meer weten?

Voor meer informatie over de functie kun je bellen met Gerard Ram, Directeur Rockfield Property Management & IT, op 020-682 77 99.

 

Enthousiast?

Stuur jouw CV en motivatie naar: info@rockfield.nl